Сторінки

понеділок, 30 березня 2015 р.

Від учасників майстер-класу "Реалізація системно-деятельностного підходу через ігрові технології"

Гейміфікація: новий тренд або нові освітні технології!?
Пропозиції як здивувати сучасного школяра, як підвищити мотивацію учнів, які проводять масу часу не за книгою у бібліотеці, а за комп'ютером, причому у позиції активного гравця надані у пості Вчитися через гру. Можливо? Так! тьютеру майтер-класу  Галини Утопиної та її сумісної роботи учасників:

Іван Іванов тренер з використання ІКТ в освіті запрошує вас:
1. Методичні й дидактичні матеріали
2. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті


3. Створення дидактичних матеріалів 4. Створення інструментів оцінювання 5. Створення мультимедійного контенту 6. Співпраця та спілкування

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux