Ось й завершилась перша міжнародна (можна так казати) практична онлайн-конференція "Сучасні інформаційні технології в навчанні дітей із ЗПР", про що повідала нам у пості Галактиці "Очі бояться, а руки роблять" керівник Казанською школи-інтернату та організатор заходу Світлана Долженкова.
На блозі заходу є цікаві матеріали для роботи вчителів не тільки у сервісах web2.0, але використання для навчання співробітників у таких заходах засобами цих сервісів це не тільки тріумф керівника та організатора, це компетентність фахівця галузі. Запрошую хоч би проглянути ці матеріали!
На блозі заходу є цікаві матеріали для роботи вчителів не тільки у сервісах web2.0, але використання для навчання співробітників у таких заходах засобами цих сервісів це не тільки тріумф керівника та організатора, це компетентність фахівця галузі. Запрошую хоч би проглянути ці матеріали!
блог сторінка Конференція завершується! |
Звичайно, як говорить "Сьюзан Хартер, відомий американський психолог і дослідник феномену мотивації, в одній зі своїх книг, "Effectance motivation reconsidered. Toward a developmental model" (Переглянуте спонукання до успіху. На шляху до еволюційної моделі), що з самого народження здорова дитина проявляє активність, допитливість, цікавість і схильність до гри навіть за відсутності особливої нагороди. З віком ми не втрачаємо внутрішню мотивацію, ускладнюється лише її структура." (Мотивація - справа рук самого, що мотивується), але після трьох вже пізно вважає Масару Ибука - інженер, засновник корпорації Sony і автор книг з раннього дитячого розвитку. "Обдарованість дитини - результат цілеспрямованих зусиль батьків і правильного довкілля," - пише автор статті "Методика виховання Масару Ибука". Тому ці слова: "У епоху інтернету і цифрового контенту кожна людина стає незалежним менеджером інформаційного потоку - формуючи стрічку новин, вибираючи ресурси, оцінюючи видачу пошукової системи за запитом. Навчаючись онлайн, не слід чекати особливої освітньої магії - її немає. Перегляд відео сам по собі не ефективніший, ніж неробство в аудиторії. Ось тільки ніяка аудиторія не збере тисячу людей, які можуть вільно взаємодіяти один з одним, не заважаючи учбовому процесу ближнього. Вже в одному цьому - велетенська перевага,"- є подякою вчителям (Світлана Долженкова, Лиана Дяченко, Наталія Мещерякова), які створили такий цифровий ресурс, що буде довго ще посібником для мотивованих вчителів.
Люся Ширшова Від утворення XX століття до самоосвіти XXI століття |
Сучасні мотивації та переглянуте спонукання до пізнання нового, наприклад у Google, який запрошує прогулятися по Великому адронному колайдеру:
Почніть захоплюючу екскурсію тут!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux