Ось й завершилась перша міжнародна (можна так казати) практична онлайн-конференція "Сучасні інформаційні технології в навчанні дітей із ЗПР", про що повідала нам у пості Галактиці "Очі бояться, а руки роблять" керівник Казанською школи-інтернату та організатор заходу Світлана Долженкова.
На блозі заходу є цікаві матеріали для роботи вчителів не тільки у сервісах web2.0, але використання для навчання співробітників у таких заходах засобами цих сервісів це не тільки тріумф керівника та організатора, це компетентність фахівця галузі. Запрошую хоч би проглянути ці матеріали!
На блозі заходу є цікаві матеріали для роботи вчителів не тільки у сервісах web2.0, але використання для навчання співробітників у таких заходах засобами цих сервісів це не тільки тріумф керівника та організатора, це компетентність фахівця галузі. Запрошую хоч би проглянути ці матеріали!
![]() |
блог сторінка Конференція завершується! |
Звичайно, як говорить "Сьюзан Хартер, відомий американський психолог і дослідник феномену мотивації, в одній зі своїх книг, "Effectance motivation reconsidered. Toward a developmental model" (Переглянуте спонукання до успіху. На шляху до еволюційної моделі), що з самого народження здорова дитина проявляє активність, допитливість, цікавість і схильність до гри навіть за відсутності особливої нагороди. З віком ми не втрачаємо внутрішню мотивацію, ускладнюється лише її структура." (Мотивація - справа рук самого, що мотивується), але після трьох вже пізно вважає Масару Ибука - інженер, засновник корпорації Sony і автор книг з раннього дитячого розвитку. "Обдарованість дитини - результат цілеспрямованих зусиль батьків і правильного довкілля," - пише автор статті "Методика виховання Масару Ибука". Тому ці слова: "У епоху інтернету і цифрового контенту кожна людина стає незалежним менеджером інформаційного потоку - формуючи стрічку новин, вибираючи ресурси, оцінюючи видачу пошукової системи за запитом. Навчаючись онлайн, не слід чекати особливої освітньої магії - її немає. Перегляд відео сам по собі не ефективніший, ніж неробство в аудиторії. Ось тільки ніяка аудиторія не збере тисячу людей, які можуть вільно взаємодіяти один з одним, не заважаючи учбовому процесу ближнього. Вже в одному цьому - велетенська перевага,"- є подякою вчителям (Світлана Долженкова, Лиана Дяченко, Наталія Мещерякова), які створили такий цифровий ресурс, що буде довго ще посібником для мотивованих вчителів.
![]() |
Люся Ширшова Від утворення XX століття до самоосвіти XXI століття |
Сучасні мотивації та переглянуте спонукання до пізнання нового, наприклад у Google, який запрошує прогулятися по Великому адронному колайдеру:
Почніть захоплюючу екскурсію тут!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux