Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

Атестація

Питання до атестації: які ваші проблемні моменти та як ви їх вирішуєте...
Мені по останній атестації було зроблено зауваження, що я не достатньо володію педагогічними методами та формами ведення уроків. Для поновлення своїх знань я працювала з матеріалами підручників для підготовки сучасних педагогів, працювала на дистанційних курсах з опанування педагогічних методів, прийомів, форм:
  1. Майстерня "В пошуках iнтерактивностi" (Прийоми побудови інтерактивного уроку) Матеріал про складання плану такого цього уроку та його види. З оформленням плану свого уроку
  2. Хмарний атлас. Конструюємо інтерактивный урок. Навчальні епізоди та їх інтерактивність, технологічна карта уроку.  З оформленням технологічної картки свого уроку.
  3. Мистецтво пояснювати Планування пояснень на уроці. Зі створенням свого пояснення до уроку.
  4. Тренінг "Це ж елементарно, Ватсон: слідами учбового дослідження!" Особливості розробки питань та проблем при плануванні уроку. З вибором методу досліджень вчителя та учнів на уроці.
  5. Тренінг "Розвиток метамислення учнів: вибір найкращої стратегії!" Як розробити стратегію навчання на уроці. Розробка учбової ситуації свого уроку та методи рефлексії на уроках. 
  6. Інформаційна та медійна грамотність вчителя в рамках реалізації професійного стандарту педагога Про необхідність завжди пам'ятати про МІГ при роботі з учнями, планування уроків з МІГ, особливості використанні інтернет сервісів. Створено 10 робіт для використання у навчальному процесі. Наприклад, Плейкаст "Мій любимий город Запоріжжя"
  7. Тренінг на ЗапоВікі та його близнюк в мережі Щоденник.ua (створено мною для вас)  "Впровадження квест-технології в освітній процес". Правила будування та використання в навчальному процесі. Створено мій квест
  8. Тренінг Інкубатара2015 "Навчальні сітуації". Опрацювала дві НС: компетентності та компютер/здоров'є. Мені рекомендовано стати тьютером тренінгу в нашій школі, я створюю мережовий проект по ГАШ: Онлайн ГАШ до майбутнього та ЗСЖ перший у ГАШ
Зараз створюю та проводжу уроки за рекомендаціями, які отримала у практичній діяльності.
Моїми технологічними дірками вважаю: складність моєї соціалізації, важко створювати мотивацію учнів, не встигала проводити рефлексію та відсутня робота з батьками.
Для підвищення своєї соціалізації читала психологічну літературу, приймала участь форумах вчительської спільноти, пройшла дистанційні курси: 
Результат п'яті дистанційних курсів роботa Розробка уроку "Майстерня історичної пам’яті".
Для активізації мотивації додаю свої роботи, що оцінюють колеги, та створюю НС та наочні матеріали за роботою у тренінгах:
За темою рефлексія я працюю на сайтах  Мукий Таисія "Сучасні ІКТ - ефективний інструмент розвитку рефлективності та гуманістичного" та  Медулича Василія "Інформаційно-комунікативна технологія саморегульованого навчання."  Проводжу її завжди, навіть, коли урок проведено не повністю та з неї починаю.
Продовжую працювати над проблемою інтерактивних уроків в інформатиці:
  1. Створюємо дидактичний матеріал: інтерактивний робочий лист(робота з Word Google)
  2. Створюємо дидактичний матеріал: Інтерактивна таблиця (робота з Excel Google)
  3. Інтерактивний плакат в навчальній діяльності (створення наочних посібників для уроку сервісах Web2.0).
  4. Інтерактивний плакат в Power Point (створення наочних посібників для уроку за допомогою програм презентацій)..
  5. Інтерактивный плакат - це просто ( створення інтерактивних плакатів для пояснення матеріалу  у сервісах Web2.0)
Продовжую роботу над розвитком лінії компетенції у програмі  інформатики 9-11 класів (згідно вимог нової програми середньої освіти). Для чого продовжую вводити методики: ключових слів (уроку, теми, предмету),  учень співавтор уроку, проводжу аналітично-корекційну діяльність  навчального процесу. Продовжую роботу по вивченню інноваційних форм використанні ІКТ у предметі: хмарні технології, інтерактивна дошка, дистанційне навчання, вебінари, методичною темою школи. (самонавчання та тренінги).
Нова задача для мене: робота з батьками та навички 21 століття.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux