Питання до атестації: які ваші проблемні моменти та як ви їх вирішуєте...
Мені по останній атестації було зроблено зауваження, що я не достатньо володію педагогічними методами та формами ведення уроків. Для поновлення своїх знань я працювала з матеріалами підручників для підготовки сучасних педагогів, працювала на дистанційних курсах з опанування педагогічних методів, прийомів, форм:
Нова задача для мене: робота з батьками та навички 21 століття.
Мені по останній атестації було зроблено зауваження, що я не достатньо володію педагогічними методами та формами ведення уроків. Для поновлення своїх знань я працювала з матеріалами підручників для підготовки сучасних педагогів, працювала на дистанційних курсах з опанування педагогічних методів, прийомів, форм:
- Майстерня "В пошуках iнтерактивностi" (Прийоми побудови інтерактивного уроку) Матеріал про складання плану такого цього уроку та його види. З оформленням плану свого уроку
- Хмарний атлас. Конструюємо інтерактивный урок. Навчальні епізоди та їх інтерактивність, технологічна карта уроку. З оформленням технологічної картки свого уроку.
- Мистецтво пояснювати Планування пояснень на уроці. Зі створенням свого пояснення до уроку.
- Тренінг "Це ж елементарно, Ватсон: слідами учбового дослідження!" Особливості розробки питань та проблем при плануванні уроку. З вибором методу досліджень вчителя та учнів на уроці.
- Тренінг "Розвиток метамислення учнів: вибір найкращої стратегії!" Як розробити стратегію навчання на уроці. Розробка учбової ситуації свого уроку та методи рефлексії на уроках.
- Інформаційна та медійна грамотність вчителя в рамках реалізації професійного стандарту педагога Про необхідність завжди пам'ятати про МІГ при роботі з учнями, планування уроків з МІГ, особливості використанні інтернет сервісів. Створено 10 робіт для використання у навчальному процесі. Наприклад, Плейкаст "Мій любимий город Запоріжжя"
- Тренінг на ЗапоВікі та його близнюк в мережі Щоденник.ua (створено мною для вас) "Впровадження квест-технології в освітній процес". Правила будування та використання в навчальному процесі. Створено мій квест
- Тренінг Інкубатара2015 "Навчальні сітуації". Опрацювала дві НС: компетентності та компютер/здоров'є. Мені рекомендовано стати тьютером тренінгу в нашій школі, я створюю мережовий проект по ГАШ: Онлайн ГАШ до майбутнього та ЗСЖ перший у ГАШ
Зараз створюю та проводжу уроки за рекомендаціями, які отримала у практичній діяльності.
Моїми технологічними дірками вважаю: складність моєї соціалізації, важко створювати мотивацію учнів, не встигала проводити рефлексію та відсутня робота з батьками.
Для підвищення своєї соціалізації читала психологічну літературу, приймала участь форумах вчительської спільноти, пройшла дистанційні курси:
- Intel® «Метод проектов» Правила будування відношень вчитель-учень під час використання методу проектів в навчальному процесі
- Intel®“Співпраця в класі XXI століття” Правила створення відношень вчитель-учень під час формування навичок ХХІ століття
- Intel®“Методи оцінювання в класі XXI століття” Особливості оцінювання формування навичок ХХІ століття (формуюче оцінювання) та рефлексії під час навчання
- Intel®“Критичне мислення при роботі з даними” Правила формування критичного мислення при роботі з матеріалами в формуванні навичок ХХІ століття
- “Модель “1 учень - 1 комп'ютер”: мотивація учнів” Формування мотивації як найважливішого навичка ХХІ століття.
Результат п'яті дистанційних курсів роботa Розробка уроку "Майстерня історичної пам’яті".
Для активізації мотивації додаю свої роботи, що оцінюють колеги, та створюю НС та наочні матеріали за роботою у тренінгах:
Для активізації мотивації додаю свої роботи, що оцінюють колеги, та створюю НС та наочні матеріали за роботою у тренінгах:
- "Візуалізація: зробимо урок яскравішим, цікавішим та доступнішим" (сервіси зі створення дидактичних матеріалів та їх вбудовування в плани уроків). Роботи, що використовую під час уроків я презентувала у своєму щоденнику (запис від неділя, 19 жовтня 2014 р.) (ІІ міжнародна освітня онлайн конференція INTEL для України та країн СНД)
- "Активізація пізнавальної діяльності учнів з використанням інтерактивних модулів", де ми вивчали інтернет-ресурс Learningapps.org. Я створила та підібрала багато матеріалів для уроків (ІІ міжнародна освітня онлайн конференція INTEL для України та країн СНД)
- Літературна інфографіка, для створення інтерактивних плакатів.
- Творча діяльність з книгою по ілюстрації її саундтреками, для зацікавлення учнів.
Продовжую працювати над проблемою інтерактивних уроків в інформатиці:
- Створюємо дидактичний матеріал: інтерактивний робочий лист. (робота з Word Google)
- Створюємо дидактичний матеріал: Інтерактивна таблиця (робота з Excel Google)
- Інтерактивний плакат в навчальній діяльності (створення наочних посібників для уроку сервісах Web2.0).
- Інтерактивний плакат в Power Point (створення наочних посібників для уроку за допомогою програм презентацій)..
- Інтерактивный плакат - це просто ( створення інтерактивних плакатів для пояснення матеріалу у сервісах Web2.0)
Нова задача для мене: робота з батьками та навички 21 століття.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux