Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

Зимовий тренінг 2014-2015 н.р.

Мій перший дистанційний тренінг у школі
23 грудня 2014 рік

Тренінг з текстового редактору сервісів Web2.0

Від Аліни Алімбаєвої пост Без WORDа нікуди: "Я ж хочу розповісти як свою індивідуальну шапку-заголовок для особистого сайту можна зробити в звичайному додатку MS Word (у мене 2007). Що, думаю, буде корисно багатьом."

Інструкції до роботи з ЗаповікіВікіСловник, Правила роботи на порталі ЗапоВікі, Помилки при роботі на порталі, Матеріал з Вікіпідручника, Використання кольорів на Вікі

Обновимо наші навички на новій платформі ЗапоВікі:

1. Створити візитку учасника:

  • ПІП 
  • місце роботи 
  • контактні дані 
  • додаткова інформація 
  • в при кінці візитки обов'язково прописати [[Категория:Участник]]

2.Обговорення

Вам треба зайти на візитки своїх колег та в розділі "Обговорення" залишити свої коментарі. Не забувайте підписати їх.

3. Написання колективної анотації на статтю

Напишіть свою точку зору по питанню: Розробка бібліотечного уроку «Що таке ІКО (інформаційна культура особистості)» або інфоподорож за сторінками улюблених книг. Для цього увійдіть на вкладку "Обговорення". По закінченні вислову поставити свою підпис (натисніть олівець з завитушкою в меню текстового редактору).

4. Створення посилань

Зовнішнє посилання: [http://hnnrbc.zp.ua Хортицкий центр] - електронна адреса. 
Внутрішнє посилання [[Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, Хортицький центр (2014-2015)]] - на сторінку в ЗапоВікі

5.  Зображення

Завантаження фотографії на ЗапоВікі:
a) підготовити фотографію
b) задати унікальне ім'я: Portret_Ivanova_Sergej_21_03_2011
Довідка: Таблица рекомендуемых названий загружаемых изображений
c) Завантажити фото на ЗапоВікі с категорією [[Категория:Участник]]
Довідка: Правила загрузки фотографий на ЗапоВики
d) Вставити фотографію в свою візитку, настроїти параметри (розмір, розташування, підпис)

6. Створення списку

На своїй сторінці створить список: виділіть фрагмент тексту для створення списку та використайте один з інструментів меню.

7.  У вигляді таблиці запишіть дані про себе:

ПІПшколакласe-mailе-mail на gmail.comпроект
текст коміркитекст коміркитекст коміркитекст комірки

8. Відеосервіси

Пошук відео, створення посилання на відеоролик, вбудовування відеоролика на вікі-сторінці.
  • Зайдіть на сервіс [ http://www.youtube.com/ YouTube ]
  • знайти в відеоролик, що пов'язано з темою "Текстовий редактор";
  • в режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку ролика у форматі [URLролику НазваРолику ] ;
  • в режимі редагування вбудувати ролик на візитці, вказав запис <mediaplayer> URLролику </mediaplayer > ;
  • збережіть сторінку візитки
Скачати ролик с youtube: коли ви знаходитесь на самому сайту YouTube, то просто до адреси ролика добавте "ss", наприклад : http://ssyoutube.com/watch?v=YOcmSsBfafg

9. Інструкції для створення вікістатті: статті на порталі ЗапоВікі, авторське право на ЗапоВікі, сертифікація матеріалів

Де, крім знання текстового редактору, треба знати Вікі-розмітку тексту. Скористуйтесь довідковим матеріалом на головні сторінці ЗапоВікі Матеріал з Вікіпідручника  або будь-якою статтею на ЗапоВікі у режимах Правка чи Просмотр.
Вікіпедія:Майстер створення статей
25 грудня 2014 рік

Інструкції для роботи у соціальній мережі Щоденник.ua: База знань, Посібники та інструкції, Презентації, Відеоінструкції, Базові можливості редагування тексту


Різні види текстових редакторів у Щоденнику, але вони інтуїтивно зрозуміли у роботі (схожі на офісний Word).

Пропоную почати зі створення новин в своєму класі.


Підберіть матеріал та створить сторінку у вашому класі: скопіювати матеріал та вставити його на сторінку Щоденника. Відформатувати його за вашим баченням.


Створити оголошення в вашому класі. Зробити посилання на відповідну сторінку Щоденника.

Треба зберігати матеріал кнопкою в кінці сторінки.



Для створення своєї газети вам буде треба більше часу для форматування як складному текстовому документу або статті на ЗапоВікі.






Сторінка уроку та домашнього завдання у Щоденнику заповнюється просто: відкрити редагувати та наберіть потрібний текст, збережіть. Завантажити матеріали зі свого комп'ютера.

 

 26 грудня 2014 рік 

Інструкції для роботи на сайті школи: Створення та редагування сторінок, Завантаження зображень до сайту, Додавання та редагування новин, Робота з гіперпосиланнями, Створення галерей зображень, Додавання файлів до архіву

Матеріали-посилання надані до сайту школи за формою web2.0, коли кожен клас, ШМО, вчитель має свою сторінку для роботи. Адміністратори сайту слідкують та виправляють роботу сторінок.
Але у нас є сайт школи для усіх з нашими досягненнями. Там складніше структура та текстовий редактор. Цьому треба навчатися та отримувати практику з форматування тексту.
Увійти на свою сторінку сайта та впишіть загальні відомості про себе та предмет, який ви викладаєте (так як ви бажаєте презентувати для батьків). Наприклад, так як вчитель Дунаєва Н.М.
Редактор простіше та має можливості набирати й вставляти текст за абзацами. Кожен абзац редагується окремо за стилями, начертанням, вирівнюванням або розташуванням.
Тільки у новому абзаці ви маєте можливість вставити текст, зображення, видіо (3 засоби - у форматі flv, з youtube, SliderShare та Vimeo).

Треба зберігати матеріал кнопкою в кінці сторінки.

27 грудня 2014 рік

Блог: Створення Блогу в Google

Для тих, хто ще не має  Google-пошти та Google-аккаунта. Скористуйтесь відеоінструкцією "Створення аккаунту Google. Коротка інструкція":
Як ви вже бачити, мій блог народжується на ваших очах... Це не за один день. Спочатку сценарій: яким ви бажаєте його бачити, чим наповнювати. Зібрали!? І тільки тепер за роботу:
  • в браузері наберіть адресу стартової сторінки Google http://www.google.com.ua/, виберіть пункт "ЕЩЕ", "БЛОГИ" 
  • або увійдіть у Блогер https://www.blogger.com/start, активізуйте свій аккаунт. Виберіть "Создать блог" та створить аккаунт (можна використати аккаунт та пароль входу з системи Google).
На допомогу - навчальне відео Создать блог на блогере, Bloger.com, регистрация и создание блога, Создание блога на платформе Blogger (урок 1) та відеоуроки від Педагогічного блогу.
При відкриті блогера може бути один з варіантів (версія браузера):
    У будь-якому вигляді почніть заповнювати поля, які розташовані по різному, але є однакові:
  • виберете ім'я (нiк) - <Краткое имя> для підпису повідомлень в блозі; 
  • уведіть символи перевірки графічного коду, виберіть <Я принимаю Условия предоставления услуги>; 
  • виберіть <продолжить>  та задайте назву блогу <Название блога> (можна кирилицею) 
  • задайте URL-адресу (латиницею), перевірте доступність URL-адресу;
  • виберіть шаблон блогу, <продолжить>, <перейти к блогу>; 
  • на вкладці <Настройки> у розділі коментарі виставити прапорець в положення "Любой - включает Анонимных пользователей". Зберегти настройки! 
  • на вкладці <Дизайн>, налаштуйте дизайн, використайте функцію <Добавить гаджет>, добавьте текст, картинку и пр.; 
  • перейдіть на вкладку <посмотреть блог> 
  • зайдіть на блог вашого колезі та залиште повідомлення; 
  • вставте посилання на сайт або блог на свою сторінку блогу, перевірте роботу посилання;
  • натисніть кнопку "Оновити" або "Попередній огляд" (але це не збереження та опублікування в мережі Інтернет).
Можна використати для роботи ці посилання:
Все про блог и для блога
ІНСТРУКЦІЯ щодо вставки відеоролику та різних документів у блог (можна виконати, коли знайдені матеріали є у мережі інтернет або ви маєте можливість їх завантажити у сервіси Web2.0: Scribd, Google Docs, DocMe, Calameo, тощо)

28 грудня 2014 рік

Тренінг з використання можливостей Google-диску

Google-диск це хмарні технології зі створенню та зберіганню документів різних форматів, які пов'язані з поштою та можливостями Google-сервісів. Ми пройдемо лише шлях створення та додавання документів як у хмарних сервісах.
Виконайте такі завдання:
Інших видах документів працюють, як в документах Microsoft Office. Коли скрутно, скористайтесь довідкою Google Редактори документів. Знизу зміна мови (для нас є лише російською мовою). Можна використати тренінги Ljudmilla RozhdestvenskajaІнтерактивний робочий лист в Googledocs та Інтерактивний робочий лист з природознавcтву та математики (до речи, це як раз робота з малюнками у Googledocs).

Тренінг зі створення сайтів за допомогою Google-технологій або Конструювання інформаційного простору шкільного навчального проектуВбудовуємо контент в Сайти Google
Стаття по використанню Google-технологій в навчальному процесі: Развитие образовательного сообщества GoogleСторінки мікрогруп. Зразок. МК "Google-інструментарій в практиці учителя"
На допомогу вчителям ІКТ для педагога - сайт М.А. Габовой (про текстовий та інші види редакторів для вчителя)Як розмістити у блозі презентацію PowerPoint в режимі слайдів. Калейдоскоп ідей від Топчій Ірини Вікторівни - вчителя трудового навчання і основ здоров'я Запорізької гімназії № 11

29 грудня 2014 рік

Сервіси Web2.0 для створення інтерактивних уроків.

Коли читала роздум вчителя Ольги Погребній "21 ознака вчителя 21 століття", виділила собі лише 7 пунктів... Я ще в 20-му... А ви!? Але уся робота з сервісами - це робота з текстом: читання інструкції та її відтворення у текстовому редакторі пропонованого середовища... Відмінність цих середовищ лише у форматування матеріалу та його відображення.
Є програмне забезпечення для роботи на уроці для різних предметів. Наприклад, про це пише у своєму посту LaraKrav "Програмне забезпечення для дослідницької лабораторії. Побудова графіків.", як спосіб створення інтерактивності на уроці (до речі це програмне забезпечення на українській мові та вивчається на уроці інформатики у 10-му класі), або інтерактивні підручники, наприклад видавництва  "Ранок" з посту "Інфографіка у роботі вчителя", візуалізація: просто про складне. Цей сайт містить багата матеріалів з web2.0 Кейс Веб 2.0 Кузубовой Т. В.
Блог про сервіси web 2.0 з інструкціями від Нечкиної Юлії Сергіївни, блог "Така різна математика" вчителя математики Наталії Львовой з розділами Інтерактивні вправи (з інструкціями як створювати їх для уроків) та Інструментарій про програми, де можна створити інтерактивні Робочі листи... Додаток: Чудеса Web 2.0 (але він так й не був оформлений... Перелік дуже цікавий. Хтось заложив фундамент. Треба його розвивати), "300 приголомшливих безкоштовних сервісів" або нові знахідки Google: Фототури та для прихильників музики Music Timeline.

Граємо самі - корисні ігри
30 грудня 2014 рік

Тренінг з роботи у програмному забезпечені інтерактивної дошки

Робота зі створення інтерактивного уроку починається зі сценарію та плану уроку. І лише коли тільки інтерактивна дошка має можливості реалізувати ваші задачі, то сміливо вивчайте текстовий редактор обраного програмного забезпечення.
Кожен вид програмного забезпечення для інтерактивної дошки має свої переваги та недоліки. Обираємо можливості програмного забезпечення для вашого уроку. Для цього у соціальній мережі Щоденник.ua створена зібрані в події До нового навчального року\Сторінка\ Матеріали до використання інтерактивної електронної дошки, які зібране мною за два роки та частина їх пропоновані рік тому на першому тренінгу з інтерактивної дошки. Де можна прочитати про програмне забезпечення, скачати їх, розглянути приклади використання у навчальному процесі, ознайомитися з досвідом роботи вчителів.
У соціальній мережі Щоденник.ua я створила подію Інтерактивні засоби навчання за матеріалами свого дистанційного тренінгу ЗапоВікі "Інтерактивні засоби навчання". Де в новинах я збираю останні досягнення з досвіду роботи створення інтерактивних уроків: засоби, програмне забезпечення, розробки уроків (уроки, які створенні на ЗапоВікі, я розміщую у базі даних в кабінеті № 30 з інтерактивною дошкою на комп'ютері - папка на диску С: користувачі/загальні/Smart).
Сторінки події це матеріали уроків дистанційного тренінгу, які підходять для нашої інтерактивної дошки TRIUMPH. Порядок використання (матеріали, як на тренінгу, російською мовою):

Розрісся сайт Дмитрія Кашканова "Smart Notebook. Як працювати з інтерактивною дошкою" з готовими уроками та рекомендаціями з використання. Багато статей з техніки безпеки використання

31 грудня 2014

Основні правила створення електронного портфоліо

Наостанок, цій блог моє електронне портфоліо... А це Сайт-портфоліо Кузубовой Тетяни ВолодимирівниПознайомтесь зі статтями: Э-портфолио учителя - для кого и для чего?Электронное портфолио школьника Елена Годунова "Портфоліо вчителя: російський і зарубіжний досвід", які суттево розглядає це питання. Портал про такі різні портфоліо, що кожен знайде щось цікаве для себе. За його рекомендаціями все це виконано. Але це не кінець, а початок роботи... На консультації запрошую до себе на блог. Чекаю ваші запитання.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux