Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

Інфопростір

Кожен вчитель вчиться сам, вчить інших за допомогою інформаційних ресурсів та інформаційного простору, а результатом його  роботи є його особистий електронний або реальний інформаційний простір. Я можу поділитися лише своїм електронним інфопростіром.
Складові для роботи будь-якого вчителя є сайти, блоги, дистанційні курси, де він викладає свої наробітки та посилання на знайдені у мережі чи бібліотеці матеріали.
Ось перелік складових мого особистого інфопростіру:
  1. Сайт нашої школи, який планувався як інфопростір культури школи ім. Т.Г. Шевченка. Його створювала у рамках МАН учениця Березовська Анастасія та вчитель художньої культури Манжос В.М., але вийшло так .... Сайт школи у вигляді візитки (шкода вже не працює)

   2. Результатом роботи з інформатизації нашого закладу колективом творчої групи вчителів була створена  компоновка сайту до викладення робіт учнів та вчителів, сумісної роботи усієї школи (планувалась сторінки батьківська та випускників). Сайт школи у формі web2.0
   3.   Результатом роботи з інформатизації нашого закладу колективом творчої групи вчителів була створена закрита форма Всеукраїнської учнівської соціальної мережі Щоденник.ua у вигляді сайту школи та груп, подій, що відбуваються у школі.
  4. Як результат мого дистанційного навчання у курсі "Базові сервіси Google для освіти" пропоную таку форму роботи зі спільнотами Сторінка форуму нашої школи, Сторінка читачів нашої бібліотеки
 5. В обласній Школі сучасних знань створюю дистанційний курс з предмету "Медіаінформаційна культура". Пройшла перепідготовку з роботою програмного забезпечення для цієї платформи у тренінг-практикуму "Створення системи управління навчання засобами клієнт-сервісних технологій" Світлана Попель та створила нову версію з першої теми Сучасні медіакультура та медіаосвіта (шкода вже не працює).
 6. Для роботи з різними видами інформації та категоріями своїх учнів мною створені й супроводжуються сайти: Медіаінформаційна грамотність - для вчителів обласної творчої групи з медіосвіти
7. За результатами тренінгу "Сайти Google для дистанційних курсів у навчальному закладіБукач Антоніни для предмету технології відібрані матеріали з теми "Інтерактивні книги" викладені на сайті Технології створення інтерактивних книг,
8. Для навчання по темі "Створення сайту сервісом Google" учням запропоновано використовувати міні-сайт школи за новою програмою у 11-му класі.
9. За результатами тренінгу "Сучасні квестові технології у навчанні" Сокол Ірини створен веб-квест "Чарівна країна комп'ютерної графіки" для учнів 9-х класів.
10. Результатом роботи консультативної групи з пропагування передового педагогічного досвіду вчителів інформатики було створено інфоплатформа-сайт РМО Жовтневого району
11. Тренінги супроводжуються як правило рефлексивними-блогами як Щоденник мого навчання за курсом Підприємництво - курс Intel "Шлях до успіху", моя візитка - тренінг web2.0.
12. Для роботи у спільноті ЗапоВікі створена Візитка на ЗапоВіки та поповнюється.
13. Для атестації у 2014 році створена Творча лабораторія вчителя інформатики Кобзарєвої Тетяни Едуардівни. Для атестації 2010 Моя стара творча лабораторія
14. Моя робота у Спільноті вчителів Intel Education Galaxy лише почалася: дві конференції, 1000 балів, запрошення до волонтерської роботи у Сетевая исследовательская Лаборатория. Рано говорити про результати. Але познайомитися з моїми колегами ви маєте нагоду, прийняв їх пропозицію на електронній дошці.

Перехід на навчальне-інформаційний простір учнів 2015-2016 навчального року:

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux