Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

середу, 24 грудня 2014 р.

Дистанційний тренінг

Вітаю тих, що завітали до мого блогу. Цікаво, але рахунок зростає. На сьогодні 305 проглянуло користувачів. Але з сьогоднішнього дня у нас насправді починається дистанційний тренінг (ДТ). 
На цій сторінці я буду вести Щоденник ДТ та пропонувати нові матеріали, що ви знайдете на сторінках мого блоку. На сторінці "Тренінги" я додала лише Видеооуроки по созданию блога. Але насправді ми встигли лише проговорити про текстовий редактор ЗапоВики. Тому я змінюю розклад занять з ДТ.
Для зв'язку пропоную використовувати: коментарі на відповідній сторінці, мою електронну пошту znz1@i.ua з поміткою у темі листа ДТ, skype Tanya Kobzareva (у першому запрошені мене до контакту треба написати своє реальне прізвище, щоб я приєднала вас до себе). Буду рада пропонувати вам свої знання та із задоволенням відповім на ваші запитання!
З початком новорічних свят вітаю вас гаджетами (гірлянда та сніжок) блогу, які ми будемо вчитися вставляти у відповідний день ДТ. Чекаю вас та ваших питань!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux