Швидко пройшов перший етап Інкубатора2015 "Педагогічні ситуації"... Дуже цікаво було спостерігати за розвитком подій у своїх групах.
Занадто мало часу на створення та перегляду матеріалів. Я не претендую на повноту оцінки першого етапу роботи. Але дуже бажаю поділитися роботами, які мені сподобалися.
Творчість колег-вчителів за назвою навчальної ситуації:
Учасник Козликина Євгенія Миколаївна запропонувала дуже цікаву особисту розробку навчальної ситуації "Пізнаємо навколишню дійсність. Моделі різні потрібні, моделі різні важливі".
Результат розробок начальних ситуацій - ми працювали як учні та створювали учнівські роботи:
Занадто мало часу на створення та перегляду матеріалів. Я не претендую на повноту оцінки першого етапу роботи. Але дуже бажаю поділитися роботами, які мені сподобалися.
Творчість колег-вчителів за назвою навчальної ситуації:
- учасник Голубєва Тетяна Василівна "І нехай не думають, що мертві не чують, коли про них живі говорять"
- учасник Аушева Оксана Петрівна "Музика є таємнича арифметика душі, Вона обчислює, сама того не підозрюючи"
- учасники Косогорова Ганна Андріївна та Яковлєва Наталія Василівна "Рідними коридорами"
- учасник Плотникова Діна Миколаївна "Мистецтво мережевого спілкування"
- учасник Попович Вікторія Вадимівна "У чому многоликість теореми Піфагора?"
- учасник Шинкоренко Ольга Володимирівна "Симетрія - це краса, або життєстійкість"
- учасник Кадлубай Олена Анатоліївна "Вічні професії"
- учасник Темнорусова Ольга Миколаївна "Хто володіє інформацією, той володіє світом"
- учасник Пивненко Ольга Олексіївна (з моєї групи "Щаслива людина - успішна людина") "Як вимірюється здоров'я?"
- учасник Чернышова Ганна Юріївна (з моєї групи "Щаслива людина - успішна людина") "Роль спорту в житті кожної людини і в житті кожного учня"
- учасник Долженкова Світлана Анатоліївна (з моєї групи "Молодь вибирає ЗОЖ") "Смачні вітаміни"
- учасник Єршова Тетяна Анатоліївна (з моєї групи "Молодь вибирає ЗОЖ") "Організовуй безпечним свою працю, бо дома тебе здоровим чекають"
- учасник Голубєва Тетяна Василівна "Доведіть неспроможність твердження : Коли гуркотять гармати, музи мовчать"
- учасник Аушева Оксана Петрівна "Музика алгоритмів?"
- учасник: Болюбаш Любомила Богданівна "Через минуле в майбутнє!?"
- учасники Косогорова Ганна Андріївна та Яковлєва Наталія Василівна "За що я люблю свою школу?"
- учасник Попович Вікторія Вадимівна "Ми стільки можемо, скільки знаємо ..."
- учасник Шинкоренко Ольга Володимирівна поставила перед групою фізиків питання та завдання: проблемне питання "Чому симетрія викликає почуття якогось заспокоєння, краси?", проблемне завдання "Закони фізики - це симетрія?"
- учасник Кадлубай Олена Анатоліївна "Якими Ви бачите професії учителя та вченого в майбутньому? Яка роль вчителя і ученого у збереженні в майбутньому краси і гармонії світу?"
- учасник Чернышова Ганна Юріївна (з моєї групи "Щаслива людина - успішна людина") "Чи роблять зайняття спортом людину успішнішною?"
- учасник Кузьміна Наталія Вікторівна (з моєї групи "Молодь вибирає ЗОЖ") "Чи можна досягти високих результатів в спорті, не знаючи законів фізики?"
- учасник Кубилина Наталія Миколаївна (з моєї групи "Молодь вибирає ЗОЖ") "Шкідливість мобільного телефону: міф чи реальність?"
Учасник Козликина Євгенія Миколаївна запропонувала дуже цікаву особисту розробку навчальної ситуації "Пізнаємо навколишню дійсність. Моделі різні потрібні, моделі різні важливі".
Результат розробок начальних ситуацій - ми працювали як учні та створювали учнівські роботи:
- учасник Попович Вікторія Вадимівна створила ментальну карту в середовище http://www.spiderscribe.net, відповідая на проблемне питання "У чому многоликість теореми Піфагора?"
- учасник Козликина Євгенія Миколаївна створила ментальну карту в середовище https://www.mindmeister.com, відповідая на проблемне питання "Який світ навколо нас? Чому важливі моделі?"
- учасник Темнорусова Ольга Миколаївна створила ментальну карту в середовище http://www.spiderscribe.net, відповідая на проблемне питання "Як оволодіти інформацією?"
- учасник моєї групи "Щаслива людина - успішна людина" Шкромада Олена Олексіївна, відповідая на проблемне питання "Чи допомагають отримані знання з математики і інтелект в реальній життєвій ситуації?", створила на он-лайн дошці https://conceptboard.com педагогічну ситуацію (я на ній як гість).
- учасник Кондратьєва Олена Анатоліївна (з моєї групи "Щаслива людина - успішна людина") створила стрічку часу у сервісі http://www.dipity.com за біографією П.П. Бажова, щоб отримати відповідь на проблемне запитання "До якого жанру відносяться твори Бажова?".
Немає коментарів:
Дописати коментар
Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux