Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

четвер, 5 лютого 2015 р.

Перші підсумки Інкубатора2015

Швидко пройшов перший етап Інкубатора2015 "Педагогічні ситуації"... Дуже цікаво було спостерігати за розвитком подій у своїх групах.
Занадто мало часу на створення та перегляду матеріалів. Я не претендую на повноту оцінки першого етапу роботи. Але дуже бажаю поділитися роботами, які мені сподобалися.
Творчість колег-вчителів за назвою навчальної ситуації:
  • учасник Голубєва Тетяна Василівна "І нехай не думають, що мертві не чують, коли про них живі говорять"
  • учасник Аушева Оксана Петрівна "Музика є таємнича арифметика душі, Вона обчислює, сама того не підозрюючи"
  • учасники Косогорова Ганна Андріївна та Яковлєва Наталія Василівна "Рідними коридорами"
  • учасник Плотникова Діна Миколаївна "Мистецтво мережевого спілкування"
  • учасник Попович Вікторія Вадимівна "У чому многоликість теореми Піфагора?"
  • учасник Шинкоренко Ольга Володимирівна "Симетрія - це краса, або життєстійкість"
  • учасник  Кадлубай Олена Анатоліївна "Вічні професії"
  • учасник Темнорусова Ольга Миколаївна "Хто володіє інформацією, той володіє світом"
  • учасник Пивненко Ольга Олексіївна (з моєї групи "Щаслива людина - успішна людина") "Як вимірюється здоров'я?"
  • учасник  Чернышова Ганна Юріївна (з моєї групи "Щаслива людина - успішна людина") "Роль спорту в житті кожної людини і в житті кожного учня" 
  • учасник Долженкова Світлана Анатоліївна (з моєї групи "Молодь вибирає ЗОЖ") "Смачні вітаміни"
  • учасник Єршова Тетяна Анатоліївна (з моєї групи "Молодь вибирає ЗОЖ") "Організовуй безпечним свою працю,  бо дома тебе здоровим чекають"
Серйозні підходи до проблемного питання навчальної ситуації для учнів:
  • учасник Голубєва Тетяна Василівна "Доведіть неспроможність твердження : Коли гуркотять гармати, музи мовчать"
  • учасник Аушева Оксана Петрівна "Музика алгоритмів?"
  • учасник: Болюбаш Любомила Богданівна "Через минуле в майбутнє!?"
  • учасники Косогорова Ганна Андріївна та Яковлєва Наталія Василівна "За що я люблю свою школу?"
  • учасник Попович Вікторія Вадимівна "Ми стільки можемо, скільки знаємо ..."
  • учасник Шинкоренко Ольга Володимирівна поставила перед групою фізиків питання та завдання: проблемне питання "Чому симетрія викликає почуття якогось заспокоєння, краси?", проблемне завдання "Закони фізики - це симетрія?"
  • учасник  Кадлубай Олена Анатоліївна "Якими Ви бачите професії учителя та вченого в майбутньому? Яка роль вчителя і ученого у збереженні в майбутньому краси і гармонії світу?"
  • учасник  Чернышова Ганна Юріївна (з моєї групи "Щаслива людина - успішна людина") "Чи роблять зайняття спортом людину успішнішною?"
  • учасник Кузьміна Наталія Вікторівна (з моєї групи "Молодь вибирає ЗОЖ") "Чи можна досягти високих результатів в спорті, не знаючи законів фізики?"
  • учасник Кубилина Наталія Миколаївна (з моєї групи "Молодь вибирає ЗОЖ") "Шкідливість мобільного телефону: міф чи реальність?"
Учасники Косогорова Ганна Андріївна та Яковлєва Наталія Василівна запропонувала для роботи необхідній сайт "Веб-карусель: сервіси для створення колажів".
Учасник Козликина Євгенія Миколаївна запропонувала  дуже цікаву особисту розробку навчальної ситуації "Пізнаємо навколишню дійсність. Моделі різні потрібні, моделі різні важливі".
Результат розробок начальних ситуацій - ми працювали як учні та створювали учнівські роботи:

На перед останньому етапі ми створювали інструменті оцінювання роботи наших учнів у навчальній ситуації. Ось цікаві розробки з моєї точки зору:
А на останок нас оцінювали з інших груп: як учні по нашим роботам, роботам "наших учнів", нашим інструментам оцінювання...
І ось ми на другому етапі! Усім дякую та щасті на новому шляху! Інкубатор2015 буде наш, колеги!
Та наша суспільна вдячність колезі та вчителю за підтримку у наших перших кроках:
Приєднуйтесь до нас!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux