Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

середу, 16 грудня 2015 р.

Пора підводити підсумки...

Я вже маю навички блогеру, але я не бачу себе як блогера, поки не бачу ваших відгуків... Для цього я за рік зробила багато можливостей у своєму блозі.
А ми бажаємо, щоб наші учні були більш комунікативними та регулятивними, ніж ми...
Висновок: перевертати треба починати з себе коханого...
Ми витрачаємо час на підготовку занять, які вже створені та знаходяться у Інтернеті. Ми не задоволені їх якістю, але не пропонуємо автору свої пропозиції, не створюємо самостійно, не змінюємо готові роботи під свої потреби... а присвоюємо авторство... Що нас дивує, що учні приносять не тільки чужі реферати, презентацій, публікації, сайти/блогі не тільки на оцінку/залік, а виставляють на конкурсі, у журнали, в Інтернеті як свою працю. Вони є дзеркало наших виховань...
Сьогодні, я можу підвести свої підсумки:
Новинки на старих сторінках блогу:
Жаль, немає фотографії мого богу на початку... Але я можу порівняти з моїм Маленьким ювілеем - 1 місяць та зараз:
  • максимальне відвідування менше 70 відвідувачів - один раз, зараз часто більше 100, а за місяць більше ніж 1100 (перший місяць більше 600);
  • максимально відвідували Тренінги та Майстер-клас, зараз - Портфоліо, Інфопростір, навіть працюють замість учнів:), читають пости мого Щоденника;
  • ну, а кількість відвідувачів від різних країн та різних спільнот заворожує, але з Google менше ніж з інших (а на початку було більше).

Несподівано його провели за мене: Ніна Макарова

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux