Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

понеділок, 4 січня 2016 р.

Використання Google-сервісів у навчальному процесі або...

Перші підсумки ДК "Google-сервіс&BYOD"

Наші перші досягнення (навчальний рівень до роботи на ДК)
Це питання найчастіше виникає у вчителів та учнів, їх батьків та адміністрації, у моїх учасників ДК. 
Навіть статі про то, що сьогоднішні учні мають іншу медіаповедінку, інакше бачать сучасний світ, то й мотивація для навчання повинна бути іншою, не допомагають заохотити більшість вчительської спільноти до використання не тільки ІКТ, а й готових програмних технологій у "два кліка". "Піраміда залученості в навчання ґрунтується на різних джерелах, але у даному випадку, я сконцентрувався на цифрових медіа",  - пише британський професор Стів Віллер. Він також радить учителям заохочувати використання соціальних медіа та мобільних технологій у навчанні — оскільки це та сфера, на якій діти добре розуміються. Їхня обізнаність із технологіями може бути поштовхом до активнішого залучення та глибшого вивчення. 
Тем паче, що сьогоднішні соціальні медіа дуже складні для сприймання учнів, треба супроводження дорослого, наставника у дорослому світі. А ми його кидаємо як кошеня або цуценятка - хай вчаться плавати самі... Що з цього буває світ вчити не треба.
Велика кількість тренінгів з  використання різних програмних середовищ залишає у вчителя жах як від цунамі студентської сесії... Він просто за лісом не бачить результатів своєї роботи, а ще й учнів у цьому середовище. Лише видна клопітлива робота методистів, які збирають зернятка роботи окремих шкіл, вчителів, що не бажають віддати за так своє авторське надбання... Або суха статистика, за якою не бачимо роботу вчителя, його учнів, колективу навчального закладу на сторінках "суперглянцевих" сайтів/блогів.
Так, за словами, Освіта України с Наталіей Саражинськой и еще 2 прийшов нам «ГУГЛ» НА ДОПОМОГУ. А ні ми до нього... Часу не достатньо вчителю за кипою звітів, щоб була видна його зроблена робота... Використання Google-документів вимога часу, але вчитель старанно набирає свій (або запозичений з Інтернету, але набирає) в Microsoft Office (старою версією програми, на старому комп'ютері) та відправляє по емайл.
А Google-сервіс - це новий, простий, захищений арсенал для роботи вчителя й учня, адміністратора та батьків, пошти не потребує, як провідника, а вона є зворотним зв'язком, що з документом працювали, що робили та хто зробив. Звіт з експерименту вводу Google-сервіс у навчально-виховний процес 2010 рік, а віз де!?
Ось приклади, що можна використати вже зараз з будь-якого предмету, лише творча думка. А по образу та подібності ще більше.  Цьому вас й буду навчати мої учасники ДК. Й наші перші похибки в реєстрації, це наше навчання, як будемо з учнями використати наші медіапродукти. 

Продовжуємо подорожувати Україною

від Наталії Саражинської володаря соціальної спільноти Навчаємося з Google: "Подорожувати можна й без замовлення екскурсовода. Додатки-гіди в кишені, власний маршрут, наприклад лише краєвиди найпривабливіших водоспадів Карпат."
Але є інші думки, з якою я згідна: Sergii Hupalenko "Екскурсовод, як на мене, то душа того краю )) .... без нього, звісно, можна, але хто як не він з таким захопленням вам розкаже найцікавіше, адже кожне місце має свою історію.
Дякую Олену Заменягре за чудовий сервіс та ще одну мотивацію використання соціальних мереж!

via GIPHY

1 коментар:

  1. Дякую за статтю!Цікаво.Для опанування всього потрібно багато часу, але спробую впоратись зі всім, адже хочу проводити якість та цікаві уроки!

    ВідповістиВидалити

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux