Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

суботу, 6 серпня 2016 р.

До проекту "Школа SMART": Як я оволоділа мультиметром

Точніше була ностальгія та відновлення навичок...
Як же я набридала своєму татові, коли він збирав свій перший радіоприймач...
Навіть фотографій не залишилось...


На зміну цій серії приладів, прийшли легендарні «цешки», хто хоч трохи стикався з радянською електронікою, обов'язково знає прилади з індексом «Ц». Це були досить точні, багатофункціональні вимірювальні прилади, вони стали одними з найкращих аналогових мультіметрів в світі. Я працювала з ними у школі та в інституті на заняттях.
Пошук в інтернеті привів до цікавого сайту http://www.rw6ase.narod.ru/00/prib.html з каталогом по рокам, що нагадало мені як мій тато зі мною та сином порівнювали роботу першого цифрового китайського мультіметра та вітчизняного:
А тепер мене фотографує син за мультімітром, що будемо засвоювати з учнями під час проекту:
Для створення курсу навчання у проекті Школа Smart - Arduino & Raspberry Pi  треба було складати інструкції до роботи з мультіметром й я знайшла чудовий сайт з описом роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux