Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

суботу, 20 грудня 2014 р.

Гаджети в дії на блозі

Сьогодні я показала, що можна вставити на ваших сторінках майбутнього блогу.
  • Треба лише в обраному матеріалі знайти запис: поділитися, вставити, Share або Ember та скопіювати пропанований HTML-текст.
  • У режимі редугування свого допису або сторінці обрати кнопку HTML та вставити скопіюваний HTML-текст.
  • На оновленій сторінці з'явяться обрані вами матеріали з інтернету, а не картинки.
На сторінці "Мій інфопростір" вставила електронну дошку, "Майстер-класи" - анкета та відео, "Портфоліо" - одна з флеш-програм, "Мої наробки" - мої творчі роботи. На цій сторінці мій голос
Мой любимый город Запорожье…

Тема: Города и страны
Автор плэйкаста:kte
Создан: 26 октября 17:38

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux