"У школі діти швидше вивчають інформатику тому, що до початку навчального процесу вони мають в розпорядженні певну мінімальну базу знань." Але вони отримують розчарування від програми предмету, від комп'ютерного та програмного забезпечення у школі....
Тому вчителям інформатики та інших предметів треба адаптувати програмне середовище
Інтернету під навчально-виховний процес, щоб учнів заохотити прийти на урок: "А що вчитель запропонує їм зробити сьогодні?". Але для цього вчителю самому треба опанувати сучасні комп'ютерні технології та методику їх використання у навчально-виховному процесі. Приклади:
Тому вчителям інформатики та інших предметів треба адаптувати програмне середовище
Інтернету під навчально-виховний процес, щоб учнів заохотити прийти на урок: "А що вчитель запропонує їм зробити сьогодні?". Але для цього вчителю самому треба опанувати сучасні комп'ютерні технології та методику їх використання у навчально-виховному процесі. Приклади:
- Один день із життя вчителя. Комп'ютерна гра;
- Погляд на свій урок з боку;
- Гори, хмари, чайки... на уроці математики;
- Географія з сервісами;
- Логопед+ІКТ;
- Майстер-клас "Кейс веб 2.0 педагога і учня": у рамках Весняних інтернет-канікул на Галактиці та серпні 2013 року. Приклад кейсу вчителя Абдыкановой С.А.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux