Перші ознаки, я щось починаю бачити нового у навчально-виховному процесі звичайної школи... .
Наша школа буде приймати участь у трьох мережних проектах: історія, англійська мова за запрошенням на вебінарі від авторів проекту Landmarks of the British Isles, технології з елементами біології!
Как розмірковує автор Елена ІТ посту "Емоційний двигун технічного прогресу - в творчому пізнанні світу" з освітньої Галактиці вчителів Intel, що мотивація це основне у навчальному процесі, але ЯК! "У повсякденному житті суспільства немає більш високого інтелекту, ніж міжособистісний. І якщо ви їм не володієте, то не зумієте зробити належний вибір і вирішити, на кому одружуватися або за кого вийти заміж, за яке завдання взятися і т. д. Тобто нам просто необхідно вже в школі навчати дітей користуватися особовими розумовими здібностями." Коментар до посту цікаві тести на визначення емоціної компетентності.
Jeanne Shaydarova з Google-групи "Читати не шкідливо - шкідливо не читати!" пропонує прочитати усім книгу Д. Готтман, Д. Деклер "Емоційний інтелект дитини. Практичний посібник для батьків" про важливість емоційного виховання дитини.
Олена Шемилина з Google-групи Вчителі Примор'я про це рекомендує проглянути у відео ролику "Бути разом, досвід розвитку інклюзивного освіти". Лікує тепло, доброта вчителів, позитивні емоції самої дитини. Емоційний інтелект розвивається й у дитини, й у його вихователя, вчителя, батьків.
Автор Anna Sokurenko у своєму пості "Коли дитині не до телефону?" пропонує створити атмосферу на уроці та навчати використовувати мобільний телефон для навчання так, щоб запобігти розвитку маній та порожньому проведенню часу.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux