Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

середу, 25 березня 2015 р.

25 березня 2015 рік ... точка відліку або підведення підсумків!?

Я отримала то, що бажано було 15 років назад... Я старший вчитель...
Приймаю вітання, не можу стримати сльози. Чомусь не має почуттів гордості, натхнення, задоволення, хоч би радощі... Але дякую своїм батькам, терпінню сина, признанню колег... Визнання моїх досягнень те ж пошана.
Мені зараз цікавить більш за все як я виконаю завдання Інкубатору-2015 та роботу в Desmos, що я не встигла на вебінар "Дитяче телебачення в освітній установі - мрії і реальність" (чекаю запис та задовольняюся каналом-організатором mmstvmms), планую чи зможу відвідати вебінари Ракурс (Підвищуємо ефективність електронного навчання: залучення і утримання студентів до електронного середовищаЯк перетворювати текстову інформацію на учбовий контент) та переглядаю новини з відкриття IV етапу Всеукраїнської учнівської демонстраційної олімпіади з фізики:

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux