Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

пʼятницю, 23 жовтня 2015 р.

День мого успіху с Google (доповнення)

Мені дуже приємно, що мій блог помічено у мережі Інтернет, на нього посилаються, як компетентного з інформації:
А моєму блогу 300 днів та загальна кількість переглядів сторінки - більше 4400 разів, постійно 14 країн. А це лише мій досвід роботи як вчителя інформатики...
Мої досягнення скромніше, ніж Наталії Саражинської: "Незабаром кількість учасників нашої спільноти Навчаємося з Google сягне числа 1500 за 6 місяців. Чекаємо на нових креативних педагогів, творчих вчителів та викладачів." Але мені приємно, що я вхожу в топ-активних користувачів спільноти. 
У цієї спільноті я знайшла спосіб переходу між сторінками мого блогу (приклад на сторінках Комп'ютерної графіки) у пості Olga Protasova: "У цій статті ще одна фішка для наших з Вами блогів. Пропоную встановити фіксовану кнопку на важливу, потрібну або корисну інформацію. Розташування фіксованою кнопки можна налаштувати в будь-якому місці сторінки: знизу, зверху, в центрі, праворуч або ліворуч. Кнопка привертає увагу, не заважає читанню інформації в статтях, ненав'язливо ковзає по сторінці. При наведенні курсору миші відвідувач прочитає інформацію і можливо перейде на вказане посилання."
А 7 жовтня я попала в топ-30 переможців 3 етапи 2015 року Програми накопичення балів Освітньої Галактики Intel... Що дуже приємно:) Й нарешті прийняла рішення зі створення посту в Галактиці та його робочою назвою "Історія успіху з Google". Зустрічайте:) #ContestGEGua
Вітаємо нашу Ірину Топчий, яка вже скористалась цією нагодую своїм постом Моя історія успіху з Google "Калейдоскоп ідей" у своєму блозі. 

5 коментарів:

  1. П. Тетяно, дякую за посилання на мою статтю. Бажаю Вам залишатись в топі.Нових натхненних звершень!
    Не забудьте продублювати опис використання сервісів Google у професійній діяльності і в Google Документі, не лише на Галактиці. )))

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо, Татьяна Эдуардовна! Многому учусь у Вас, рада что познакомились! Желаю Вам победы в конкурсе!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ірино. І тобі перемоги в задуманих справах!

      Видалити
  3. По еmail: Балабан Роман 24.10.15. 20:18 А коли Ви навчаєте учнів?
    Моя відповідь: на роботі:)

    ВідповістиВидалити

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux