Так буває: прочитав одну цікаву статтю, у неї посилання на іншу... й цілий день за ПК: windсерфінг...
Сьогодні: Інна Юдіна з групи-Google+ Учителя Примор'я вже присилала статтю Google продовжує рух назустріч дітям, але це продовження. Як це буває, пішла за посиланням "Мудрість, що приходить з віком, тепер має наукове обгрунтування" Люсі Ширшової від newtonew. Дуже цікава стаття про дослідження інтелектуального розвитку людини. Як раз мені підходе до семінару на дистанційних курсах... "Так ось, результати опитувань з 1974 по 2012 р.р. показують: що зміни в громадському житті, повноцінне харчування, акцент на здобутті освіти і на інтелектуальній праці у результаті виявляються вирішальними для підтримки повноцінних здібностей нашого мозку упродовж нашого життя. Покоління бэби-бума (народжені в 40-50х рр. минулого століття), мабуть, зараз є одно з найосвіченіших поколінь людей похилого віку, що коли-небудь живуть на цій планеті."
За посиланнями цієї статті повторила засоби запам'ятання (візуалізація та кодування серед них) та різницю між роботи пам'яті (її структури) дорослого та дитини... "Мозок (дорослого) все ще здатний будувати нові зв'язки між нейронами, поки відбувається процес навчання. Проте, найбільш пластичний і сприйнятливий до змін мозок в ранньому віці; дозріваючий мозок стає більше спеціалізованим для здійснення складніших функцій, що призводить до ускладненої адаптації до змін або непередбачених обставин." Звичайно мені здивувала посилання на дослідження роботи та розвитку інтелекту вчителя (думала, що й так усе давно зрозуміло), але у інших людей, учнів та вчителя працюють різні ланки мозку! Вчителя передня поясна кора мозка розвивається разом з навчанням учня: "учитель використовує помилки учня і для власного навчання".
Наступне посилання: Перспективи освітньої політики - 2015 : епоха непередбачуваних змін від Люся Ширшової про організацію економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) нещодавно опублікувала свіжий звіт про перспективи освітньої політики 2015 року.
Основні висновки: "батьки - украй консервативна і стримуюча сила. Усі хочуть, щоб освітня система стала краща, але ніхто не хоче експериментувати з власною дитиною. Тільки 10% реформ ефективні. Під "вдосконаленням шкіл" мається на увазі залучення талановитих учителів, постійне підвищення їх кваліфікації і розвиток доброзичливого учбового середовища. [Результати учнів] - ось безперечний суддя, що визначає успішність будь-якої освітньої реформи."
Ось тут посилання на статтю "ЮНЕСКО рекомендує: використайте мобільні для навчання" Катерини Толкачевої. "У світі, в якому росте залежність від засобів зв'язку і доступу до інформації, мобільні пристрої не будуть скороминущим явищем. Оскільки потужність і можливості мобільних пристроїв постійно ростуть, вони можуть ширше використовуватися як освітні інструменти і зайняти центральне місце як в офіційній, так і в неформальній освіті,"- говориться у брошурі "Рекомендації ЮНЕСКО по політиці в області мобільного навчання".
Мобільні телефони здатні допомогти здобувати освіту людям з обмеженими фізичними можливостями. В умовах стандартизації освіти мобільні технології можуть бути шансом зберегти особовий підхід в навчанні і утілити в життя висловлювання про те, що весь світ - це учбовий клас.
"А ось Кейт Олсон, прибічник нетрадиційного підходу до навчання і розробник онлайн-курсів, йде ще далі і пропонує так зване "неорганізоване дослідження". Це означає, що якщо учням надати свободу дій при пізнанні технологій, у багатьох з них абсолютно природним чином зароддиться мотивація до подальшого навчання."
Існує безліч онлайн-ресурсів для учителів: цілі збірки мобільних освітніх застосувань, служби для спілкування між учителями і батьками, сервіси для створення відеоуроків і завдань.
З блогу Олександра Геннадійовича:
Сьогодні: Інна Юдіна з групи-Google+ Учителя Примор'я вже присилала статтю Google продовжує рух назустріч дітям, але це продовження. Як це буває, пішла за посиланням "Мудрість, що приходить з віком, тепер має наукове обгрунтування" Люсі Ширшової від newtonew. Дуже цікава стаття про дослідження інтелектуального розвитку людини. Як раз мені підходе до семінару на дистанційних курсах... "Так ось, результати опитувань з 1974 по 2012 р.р. показують: що зміни в громадському житті, повноцінне харчування, акцент на здобутті освіти і на інтелектуальній праці у результаті виявляються вирішальними для підтримки повноцінних здібностей нашого мозку упродовж нашого життя. Покоління бэби-бума (народжені в 40-50х рр. минулого століття), мабуть, зараз є одно з найосвіченіших поколінь людей похилого віку, що коли-небудь живуть на цій планеті."
За посиланнями цієї статті повторила засоби запам'ятання (візуалізація та кодування серед них) та різницю між роботи пам'яті (її структури) дорослого та дитини... "Мозок (дорослого) все ще здатний будувати нові зв'язки між нейронами, поки відбувається процес навчання. Проте, найбільш пластичний і сприйнятливий до змін мозок в ранньому віці; дозріваючий мозок стає більше спеціалізованим для здійснення складніших функцій, що призводить до ускладненої адаптації до змін або непередбачених обставин." Звичайно мені здивувала посилання на дослідження роботи та розвитку інтелекту вчителя (думала, що й так усе давно зрозуміло), але у інших людей, учнів та вчителя працюють різні ланки мозку! Вчителя передня поясна кора мозка розвивається разом з навчанням учня: "учитель використовує помилки учня і для власного навчання".
Наступне посилання: Перспективи освітньої політики - 2015 : епоха непередбачуваних змін від Люся Ширшової про організацію економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) нещодавно опублікувала свіжий звіт про перспективи освітньої політики 2015 року.
Основні висновки: "батьки - украй консервативна і стримуюча сила. Усі хочуть, щоб освітня система стала краща, але ніхто не хоче експериментувати з власною дитиною. Тільки 10% реформ ефективні. Під "вдосконаленням шкіл" мається на увазі залучення талановитих учителів, постійне підвищення їх кваліфікації і розвиток доброзичливого учбового середовища. [Результати учнів] - ось безперечний суддя, що визначає успішність будь-якої освітньої реформи."
Ось тут посилання на статтю "ЮНЕСКО рекомендує: використайте мобільні для навчання" Катерини Толкачевої. "У світі, в якому росте залежність від засобів зв'язку і доступу до інформації, мобільні пристрої не будуть скороминущим явищем. Оскільки потужність і можливості мобільних пристроїв постійно ростуть, вони можуть ширше використовуватися як освітні інструменти і зайняти центральне місце як в офіційній, так і в неформальній освіті,"- говориться у брошурі "Рекомендації ЮНЕСКО по політиці в області мобільного навчання".
Мобільні телефони здатні допомогти здобувати освіту людям з обмеженими фізичними можливостями. В умовах стандартизації освіти мобільні технології можуть бути шансом зберегти особовий підхід в навчанні і утілити в життя висловлювання про те, що весь світ - це учбовий клас.
Попередження, що до застосування мобільного навчання:
- Що ми втрачаємо, не займаючись листом від руки (Люся Ширшова)
- Як зробити так, щоб технології не шкодили здоров'ю (Катерина Толкачева)
Пропонують для роботи у програмі BYOD:
- Creative Classrooms Lab: експерименти з планшетами (Наталія Гневашева)
- Як правильно використати технології в шкільному кабінеті (Люся Ширшова)
"А ось Кейт Олсон, прибічник нетрадиційного підходу до навчання і розробник онлайн-курсів, йде ще далі і пропонує так зване "неорганізоване дослідження". Це означає, що якщо учням надати свободу дій при пізнанні технологій, у багатьох з них абсолютно природним чином зароддиться мотивація до подальшого навчання."
- Соціальні мережі для дітей: від заборон до розуміння (Катерина Толкачева)
- Дослідження цифрових ігор в школі: очі бояться, руки роблять (Люся Ширшова)
Допомога вчителю!
- UClass - колективне свідоме для учителів (Люся Ширшова)
Існує безліч онлайн-ресурсів для учителів: цілі збірки мобільних освітніх застосувань, служби для спілкування між учителями і батьками, сервіси для створення відеоуроків і завдань.- Новий інструмент для учителів: просте і "цікаве" застосування для інтерактивних презентацій (Катерина Толкачева)
- Інструменти учителя- 2014 : відомі, невідомі і незамінні (Люся Ширшова)
- Пелиньо Ірина коментарій на пост badanov "Сімейний привіт Галактиці" "Шановний Олександр Геннадійович! Дозвольте в Галактичному просторі подякувати Вас за сайт Інтерактивності і Ваш блог. у яких зібрані безліч корисності. Дуже багато черпаю з них для роботи в школі. Будучи учителем біології, ІКТ, що захоплюється, і ресурсами Web 2.0, намагаюся передати свої знання, узяті від Вас, своїм учням. Здорово, що є такі люди, як Ви. Брала участь в майстер-класі під керівництвом Татьяны Скрипкиной - "Хмарний атлас. Перенавантаження" (Їй окреме спасибі) )), і рефлексія в завершенні МК виглядало так. Сервіс знайшла у Олександра Геннадійовича. Ще раз спасибі)))"
З блогу Олександра Геннадійовича:
- Сам собі книговидавець: навіщо створювати електронні книги (Катерина Толкачева) Як альтернативу твору
- Сервіс Paper.li: створи свою газету (Катерина Толкачева) Ще й поштова скринька для новин з теми
- Школа блогерів : платформи для онлайн-спілкування викладачів і учнів (Катерина Толкачева)
- Чотири кроки до перевернутого класу (Люся Ширшова)
- Дайте мені пару додатків, і я переверну увесь клас (Люся Ширшова)
- Big History: учбовий онлайн-фоліант про історію розвитку Всесвіту (Люся Ширшова)
- Teachers With Apps - кращий сайт для учителів (Люся Ширшова)
- Ardusat: трохи космосу з доставкою в школу (Люся Ширшова)
Немає коментарів:
Дописати коментар
Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux