Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

понеділок, 9 листопада 2015 р.

Цей день в історії

Але що важливіше для мене, мого блогу та для вас, мої читачі!? Прошу відповісти у коментарях або у чаті...
Моя пошта ukr.net вітає вас та просить звернути увагу на таки заходи у країні: День української мови, міжнародний день проти фашизму, расизму і антисемітизму, Всеукраїнський день працівників культури та майстрів народного мистецтва.

Учасники курсу "Візуалізація..." на передодні дня створили чудові вам подарунки. Ось деякі з них:

Ruslan662 пропонує цілу галерею пазлів для роботи.
Моя Україна

Життя як перетин мистецтва і науки


Але дуже бажає Google звернути вашу увагу на день народження Ге́ді (Хеді) Лама́рр, яка у роки Другої світової війни запатентувала систему управління торпедами, а також секретні системи зв'язки, які зараз використовуються всюди : від мобільних телефонів до Wi - Fi і GPS. На честь актриси 9 листопада названий Днем винахідника у багатьох німецькомовних країнах.

Останні новини мережі:

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux