Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

четвер, 21 січня 2016 р.

Увага! Обережно! Троллинг! ... або відкритий лист-роздум

Цікаво, але наші колеги інформатики те ж займаються троллингом... Не знаю, як це називати ще... Коли щось нове створюєш, то обов'язково хтось говорить обідні слова...
Наприклад, мені не дуже не сподобалась інтерпретація освіти у майбутньому французького художника Жан-Марка Котекінці (XIX століття) як технологію прямого навчання, де спеціальна машина утилізувала б підручники і перетворювала знання в хвилі, які поступали прямо в мозок. Але ж я не можу казати, що він пихатий та й не розуміє особливості навчання...
Я планувала свій блог, як портфоліо своїх досягнень та надбань, збірки найбільш цікавих для роботи сайтів/блогів, приклади роботи інших вчителів, як на цих блогах:

Що ж, з точки зору колеги, я зробила не вірно... Мені була цікава сьогодні ця стаття: Вчителю: 6 способів зробити свій блог та 10 способів його використання, яка відражає мій погляд на блогерство.
Але не усе так погано, при пошуку відповіді опоненту все ж знаходжу цікаві моменти, наприклад, для роботи з 2-им класом. Дякую Куликової Ольги Дмитрівні.
Чекаю ваших відгуків, колеги, однодумці, що не так зроблено мною на блозі, що маємо відгуки тролів... Чекаю ваших рекомендацій у чаті, коментарях, гостьової книзі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux