Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

понеділок, 19 жовтня 2015 р.

Це варто уваги!


Алла Леонідівна Сотнікова: пропонує обговорення статті-посту Елени Вороніної, що наболіло Воно вам потрібно!: З того ж борошна, та не ті ручки. "Корисно прочитати і проаналізувати ситуацію."
Згодна, дуже неприємно, хоч ми і робимо для усіх.
Я, наприклад, просто цікаві посилання роблю у свою копилочку+своє відношення або перекладаю українською мовою (те ж з посиланням).Скільки мотузочку не витися ..., усе таємне ставати явним...
Та мітки: про тонку грань, де закінчується плагіат та починається крадійство. Де грань між повагою до першості, авторства, джерела та авторським правом... Авжеж, звичайно, ми не про Моцарта і Сальері... Але це стосується кожного. Хоч і не інтелектуальна власність.
А це надихає на творчість, спонукає діяти: й я так планувала, може вийти й у мене, треба почати знову. Тому що кожен рік приходять нові учні та нові надії... Мрії й задуми виконуються завжди у наполегливих! Це коли співпадають думки!
Про це пише Ірина Топчий в своєї історії успіху "Намагаюся боротися з плагіатом, розміщуючи прізвища своїх "співавторів" ("Дошка ганьби" учителів, які використовують мої розробки по основах здоров'я є і в "Калейдоскопі здоров'я"). Чомусь серед учителів таких немало…"
В мене це було тільки два рази. Мою роботу Компетенція учня - компетенція вчителя написала одна школа на сайті без джерела та вона з'явилась на сайті реферати України. В обох випадках перед мною вибачились.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux