Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

Мій довгий шлях до себе

Я описала у першому пості в Освітній Галактиці Кому заздоровниця, а кому здравниця, який створювала, леліяла більше ніж усе літо... А народився задум лише сьомого жовтня, коли я побачила себе в топ-30 переможців 3 етапи Програми накопичення балів ...(продовження 23.11)
Хоч я остання, але серед своїх  непереможних  небожителів-галактиан... 
Ось вона моя Освітня Галактика. Зустрічайте!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux