Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

вівторок, 3 листопада 2015 р.

А у нас на Україні!

Або відповідь на коментар мого посту  Ностальгія по необраному... продовження...

Я дуже намагаюсь слідкувати за подіями моєї неньки та наставниці України, яка надала мені можливість навчатися та працювати на Запорізькі землі великих пращурів. Але з нашим технічним потенціалом це, м'яко кажучи, тяжко..
Але я не тільки спостерігаю, а й намагаюсь приймати участь усіх інноваційних заходах з використанням ІКТ. Це мій хліб. Мій блог ще не відмітив річницю свого існування. Тому за перші дві міжнародні освітні онлайн конференції INTEL для України та країн СНД, які проводяться в осені під символічною назвою "Нові горизонти ІКТ для сталого розвитку та освіти", в мене не має записів. Ось вже у другому я приймала участь, мала вже досвід для цього. Про це я написала у своєму блозі на сторінках Портфоліо, Атестації, Мій скарб, Тренінги та Майстер-класи. Мабуть я тоді не доросла до проведення тренінгів та майстер-класів такого рівня й тематики. Я лише тренер з Intel.Навчання для майбутнього, ІКТ. Партнерство з навчання, але мої курсанти, зазвичай, були задоволені...
А сьогодні я присвячую цей пост "Новім горизонтам" осінньої хвилі  ІIІ міжнародної освітньої онлайн конференції INTEL для України та країн СНД. Старі та нові обличчя... Старі та нові теми... Але, як завжди: Ностальгія по необраному... продовження...
Зустрічайте наших запорожців:

Тема: Від спорту - до соціальної інтеграції
Тема: Використання ІКТ у способах зацікавлення дітей з особливими освітніми потребами займатися фізичною культурою та спортом і вести здоровий спосіб життя

  • Корицька Галина Романівна Україна КЗ Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ЗОР, доцент, кандидат філологічних наук
Тема: Формування ІК-компетентності вчителя української мови та літератури в системі ППО засобами мережних технологій

Тема: Веб-квест Pink Star

  • Шиліна Галина Анатоліївна Україна, Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Мелітопольської міської ради Запорізької області, заступник директора з НВР, вчитель української мови та літератури (ну майже наша:))
Тема: Дистанційне навчання української мови в основній школі
Як для мене, усі теми цікаві та необхідні. Треба хоч відвідати. А Сокол Ірина давно займається своєю темою. Ми багато квестів проходимо та створюємо під її керівництвом.
Галина Коріцька переможець Міжнародного відкритого конкурсу інтернет-сайтів "Web-Resurs" в номінації "Лучший сайт 'Сделал Сам'" з блогом "Камертон філолога":
1 місце - За підсумками оцінок журі
2 місце - За підсумками користувацького голосування.
Галина Романівна про свою працю: "Яким же повинно бути поєднання теорії і практики на сучасному уроці української мови в умовах використання хмароорієнтованих технологій? Як хмаро технологічний підхід сприятиме реалізації завдань шкільної мовної освіти? Зацікавилися?" Загляньте (с. 33-40) ...

Про Слуцьку Ірину Анатоліївну з України, вчителя ШСШ І-ІІІ Ступенів № 1 ШМР Сумської області, сайт: http://uvirit.blogspot.com/, можна говорити багато...
Нас звела доля. Я довго не могла виконати свою роботу та шукала спеціалістів, Ірина Анатоліївна запросила мені на свій курс, але я довго не могла на нього попасти... Ми вчились разом: вона працювати дистанційно, а я навчатись дистанційно. Результатом цієї співпраці у мене сторінка Мій скарб, сертифікат від Слуцької, величезні нароботки до занять та моя шана на сторінках моїх надбань (бічне меню) у моїх Рекомендаціях,  для вас мої шановні відвідувачі, посилання на блог Google Ірини Слуцької: У вирії інформаційних технологій.
Вітаю, Ірино, Ви знову почали першою! Так держати: "учасників зареєструвалося більше ніж 170. То для продуктивної роботи з презентацією ми поділимося на групи", а ще є спільнота на Facebook Курс "Візуалізація..." У групі і наші запорожці, і колеги з нашої спільноти eduCloud Moodle+Google... Дуже популярний курс. Я у 2014 році потрапила з затримкою на два тижня.. Наздогнала!
Аман Ірина СеменівнаУкраїна, вчитель інформатики та математики Знам'янської спеціальної загальноосвітньої школа-інтернат І-ІІІ ст. Кіровоградської обласної ради
Тема: Прийом "багато мишей" в професійній діяльності педагога
Сайт: http://blog-amanis.blogspot.com
Ірина Арман запрошує до роботи вчителів у facebook: "Готовий до опрацювання Модуль1 дистанційного курсу "Прийом "багато мишей" в професійній діяльності педагога". Долучайтесь!".
Оксана Барабаш запрошує нас у групі Intel Навчання для майбутнього в Україні на свій тренінг: "Якщо Ви бажаєте розширити уявлення про можливості інтернет-ресурсів для педагогічної діяльності, зробити уроки та заходи яскравішими та цікавішими для учнів і колег, пропонуємо зареєструватися на дистанційний навчальний курс «Активізація творчого потенціалу кожного вчителя». Тут Ви послідовно вивчите та удосконалите роботу з сервісами, а також підвищите пізнавальний та творчий потенціал.
Реєстрація на дистанційний курс "Активізація творчого потенціалу кожного вчителя". Реєстрація на курс буде проходити до 16.11.2015 року. Додаткова інформація надійде на Ваш електронний адрес."
На додаток у групі Навчаємося з Google:
  • Olga Zahar звітує: на 2 листопада завершився І етап занурення середньої освіти Миколаївської області в хмару Google. Близько 5 тис. Google-таблиць заповнювало більше 700 користувачів (значна частина яких вперше створили акаунти Google та побачили Google-диск) протягом жовтня. Всі відомості від ЗНЗ та метод.кабінетів (центрів) заносилися ними онлайн. Для МОІППО зараз наступає етап аналізу отриманих відомостей, а для педагогів Миколаївщини подальше знайомство з сервісами Google. Та запрошує за заявками шкіл на дистанційне навчання.
  • Artem Erofeev запрошує: Дорогі вчителі! Можливо, вам стане у нагоді платформа особистих сторінок! Спробуйте! Чекаю відгуків =) Ehomework: Особисті сторінки вчителів.
Чекаю запрошень від ІІI міжнародної освітньої онлайн конференції INTEL для України та країн СНД  "Нові горизонти ІКТ для сталого розвитку та освіти", яка продовжиться 30 листопада 2015!
Запрошую приєднатися до мене!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux