Та передусім, до вибору професії і пристрою на роботу... Тому треба на усіх уроках формувати якісні навички ХХІ століття!
Стаття Олексія Морозова "Як отримати професійну освіту і влаштуватися на роботу, не виходячи з будинку": це сервіси пошуку, дослідження, вивчення та оформлення резюме або портфоліо шукача професії.
Але ми самі на уроках повинні показувати приклади якісної, цікавої нашої роботи.
Знову ідеї використання сервісів "Хмари слів" в освітній діяльності, але з відтворенням самого уроку та дій на ньому.
Це сервіси оформлення якісних матеріалів до будь-якої події:
Пам'ятати, що "ігрове поле і є кращим системним об'єктом, і середовищем для формування системного мислення", як пише автор patarakin посту Системний об'єкт - Гра в Галактиці.
Одвічна проблема учителя Використання стільникового телефону на уроці обговорюється на форумі в Галактиці. Його треба прийняти як атрибут уроку та використати для навчального виховного процесу (як будь-який девайс)! Ви знайдете на форумі багато прикладів для роботи.
Стаття Олексія Морозова "Як отримати професійну освіту і влаштуватися на роботу, не виходячи з будинку": це сервіси пошуку, дослідження, вивчення та оформлення резюме або портфоліо шукача професії.
Але ми самі на уроках повинні показувати приклади якісної, цікавої нашої роботи.
Знову ідеї використання сервісів "Хмари слів" в освітній діяльності, але з відтворенням самого уроку та дій на ньому.
Це сервіси оформлення якісних матеріалів до будь-якої події:
Пам'ятати, що "ігрове поле і є кращим системним об'єктом, і середовищем для формування системного мислення", як пише автор patarakin посту Системний об'єкт - Гра в Галактиці.
Одвічна проблема учителя Використання стільникового телефону на уроці обговорюється на форумі в Галактиці. Його треба прийняти як атрибут уроку та використати для навчального виховного процесу (як будь-який девайс)! Ви знайдете на форумі багато прикладів для роботи.
Не треба при цьому хвалюватися, що професія вчителя зникне, якщо "до цих пір це не сталось, і я сумніваюся, що це коли-небудь відбудеться", каже Девід Вуллі, один із розробників програми «Платон». Тому, що комп'ютер, як будь-який інструмент лише робить нашу роботу привабливішою, позбавляє рутинних дій. "Роль учителя не повинна зводитися до того, щоби він просто встав і
роздав інструкції учням, тому треба думати про те, що ж необхідно
змінити для вас як учителя", - впевнене Тріша Келлехер, глава фонду Стівена Перса. За матеріалами Гардіан
Немає коментарів:
Дописати коментар
Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux