"Сучасні діти - візуали, тому краще всього сприймають і запам'ятовують інформацію графічну, коротку, помітну," - пише LaraKrav у своєму пості "Візуалізація на уроках фізики. Просто про складний 2" на Освітній Галактиці. Так й урок вчителя повинен бути "смачним" для оку.
Володіння методикою викладання предмету (а це вже класична вимога до вчителя), володіння сервісами Інтернету (сьогодення), як автор badnm посту Весна по-англійськи, вже не достатньо для створення та проведення сучасного уроку сьогоднішнього вчителя... Такі яскраві образи виникають у колективному суспільстві вчителів, як
Але організувати учнів хоча б на дослідження цих ресурсів та відкриття своїх можливостей зі створення простих своїх медіапродуктів вчитель може.
"Прогляньте, яке різноманітне меню, які вставлені відеоресурси, зображення, як працюють гіперпосилання, як вони створюються тощо. Головне, це є тема нашого уроку, Комп'ютерна графіка. Вона організовує увагу, робить яскравішими медіапродукти, рекламу, презентацію ваших досягнень".
Може так почну завтра свій відкритий урок та, у якості рефлексії, запрошу учнів на дві події: свій веб-квест та Веб-квест "Детективное агентство" учениці за пройденою темою.
Таке себе шоу-мотивація до нової теми від LaraKrav... Хто бачить про що сьогоднішній урок або http://www.tagxedo.com/image/23cace671fb44a26:
На уроці ми створюємо на багато більше прецедентів ніж той, який ми створили випадково... стався.
"Так створюється мережева подія - інструмент для мережевого флеш-моба, потрібний тільки гідний інформаційний привід," - пише Алла Леонідівна Сотникова, а ми його створюємо кожен урок, кожну навчальну ситуацію...
"Справжні освітні ресурси - "цифровий слід" нашої взаємодії, контент, сформований у вирішенні конкретної проблеми. (Eelmaa Yuri)"
Які опрацьовані вами на уроках та з різними класами, з учнями - співавторами вашого уроку.
Володіння методикою викладання предмету (а це вже класична вимога до вчителя), володіння сервісами Інтернету (сьогодення), як автор badnm посту Весна по-англійськи, вже не достатньо для створення та проведення сучасного уроку сьогоднішнього вчителя... Такі яскраві образи виникають у колективному суспільстві вчителів, як
- Живе видання "Ганни Карениной",
- 75 років тому Михайло Булгаков закінчив свій найзнаменитіший роман "Майстер і Маргарита"
Уільям Шекспір в навушниках |
"Прогляньте, яке різноманітне меню, які вставлені відеоресурси, зображення, як працюють гіперпосилання, як вони створюються тощо. Головне, це є тема нашого уроку, Комп'ютерна графіка. Вона організовує увагу, робить яскравішими медіапродукти, рекламу, презентацію ваших досягнень".
Може так почну завтра свій відкритий урок та, у якості рефлексії, запрошу учнів на дві події: свій веб-квест та Веб-квест "Детективное агентство" учениці за пройденою темою.
Таке себе шоу-мотивація до нової теми від LaraKrav... Хто бачить про що сьогоднішній урок або http://www.tagxedo.com/image/23cace671fb44a26:
На уроці ми створюємо на багато більше прецедентів ніж той, який ми створили випадково... стався.
"Так створюється мережева подія - інструмент для мережевого флеш-моба, потрібний тільки гідний інформаційний привід," - пише Алла Леонідівна Сотникова, а ми його створюємо кожен урок, кожну навчальну ситуацію...
"Справжні освітні ресурси - "цифровий слід" нашої взаємодії, контент, сформований у вирішенні конкретної проблеми. (Eelmaa Yuri)"
Які опрацьовані вами на уроках та з різними класами, з учнями - співавторами вашого уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux